Retourneren

 

Hier kan jij een overzicht vinden van de meest gestelde vragen over het retourneren van jouw bestelling en de antwoorden hierop.

Als je jouw vraag hier niet kunt terug vinden kan je contact openemen met customersupport@xd-design.com. Dit kan je in het Nederlands of Engels doen.

 

 

Kan ik mijn bestelling terug sturen als het product toch niet bevalt?

 

Bij jouw bestelling ontvang je een return formulier. Deze sticker kan je gebruiken om het pakket samen met de retourbon terug te sturen. Op het retour formulier dien je aan te geven waarom jij het pakket retour stuurt. Zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen krijg je jouw geld teruggestort.

 

Wees er wel van bewust dat je de order binnen 14 dagen dient te retourneren.

 

Als je een kapot item heeft ontvangen horen wij dit graag van te voren van jou via customersupport@xd-design.com. Dan kunnen wij jou helpen met de retour procedure en een passende oplossing vinden!

 

 

Kan ik mijn order ruilen?

Ja, dit is mogelijk. Je ontvangt een retour formulier met jouw bestelling, je kan dit formulier en de sticker gebruiken om de bestelling terug te sturen. Zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen krijg je jouw geld teruggestort.

 

Je kan dan jouw nieuwe bestelling plaatsen op de webshop in de gewenste maat/kleur.

 

 

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, maar het bedrag is not niet teruggestort. Wat kan ik nu doen?

Wij proberen jouw bedrag binnen 5 werkdagen te retourneren. Als dit niet is gebeurd kan je altijd contact met ons opnemen zodat wij het direct kunnen oplossen. Je kan ons bereiken via customersupport@xd-design.com. Vergeet dan niet uw naam en ordernummer in het mailcontact te vermelden.

 

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Ons doelstelling is om altijd producten van uitstekende kwaliteit te leveren. Mocht het toch voorkomen dat je het niet eens bent met de kwaliteit van het product, of het product is kapot, dan horen wij dat graag. Je kan het product retourneren middels het retour formulier en de retour sticker.

Als je het item graat terug sturen horen wij dat graag wat het probleem met het product is via customersupport@xd-design.com. Zo kunnen wij jou assisteren in het vinden van de beste oplossing!

 

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?

Je kan ten alle tijden contact met ons opnemen via customersupport@xd-design.com. Vergeet dan niet jouw naam en ordernummer in het mailcontact te vermelden.