Betalen

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Mocht je vraag hier niet tussen zitten, neem dan gerust contact op met onze klantenservice: customersupport@xd-design.com


Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Wanneer je online een bestelling plaatst, ontvang je direct een orderbevestiging op het aangegeven e-mail adres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling met een ordernummer. Mocht je deze bevestiging niet ontvangen, neem dan even contact met ons op. Dit kan via customersupport@xd-design.com.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Je bestelling annuleren kan alleen als je product nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie. Dit kan via customersupport@xd-design.comGraag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie. Dit kan via customersupport@xd-design.comGraag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden.


Ik heb artikelen geretourneerd, maar heb mijn geld nog niet terug gestort gekregen. Wat moet ik nu doen?
Wij streven ernaar je geld binnen 5 werkdagen terug te storten op je rekening. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op. Dit kan via customersupport@xd-design.com.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt in de webshop op de volgende manieren betalen: via iDEAL, via creditcard en via paypal.