Afleveren

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Mocht je vraag hier niet tussen zitten, neem dan gerust contact op met onze klantenservice: customersupport@xd-design.com

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Wanneer je online een bestelling plaatst, ontvang je direct een orderbevestiging op het aangegeven e-mail adres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling met een ordernummer. Mocht je deze bevestiging niet ontvangen, neem dan even contact met ons op. Dit kan via customersupport@xd-design.com

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Je bestelling annuleren kan alleen als je product nog niet verzonden is. Neem voor 09:30 contact op met de klantenservice om de order te annuleren. Dit kan via customersupport@xd-design.comGraag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Neem voor 09:30 contact op met de klantenservice om je adreswijziging door te voeren. Dit kan via customersupport@xd-design.comGraag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden.

Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
Je ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product dat je besteld hebt is er een track en trace nummer is opgenomen waarmee je je bestelling kunt volgen. Deze informatie kun je ook vinden in je online account onder lopende orders.

Mocht er geen informatie bekend zijn gemaakt neem dan contact op met onze klantenservice: customersupport@xd-design.com

Wat zijn de levertijden?
Wanneer je bestelling voor 18:00 uur is afgerond op een werkdag wordt deze de volgende werkdag geleverd, tenzij anders vermeld.
Je levering wordt verzorgd door DHL Parcel.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
Bij besteding boven de €50,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij besteding onder de €50,- wordt € 4,95 per pakket in rekening gebracht, ongeacht het aantal artikelen.

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Mocht je je bestelling niet op tijd ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via customersupport@xd-design.comGraag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, onze producten kunnen worden bezorgd in de volgende landen: Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Italie, Spanje en Groot Brittanie.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Tijdens je registratie kun je bij ' afleveradres' het adres invullen waar je bestelling afgeleverd wilt hebben.